Support

ISG:s anvisningar vid servicebeställning

För att säkerställa ärendegången måste rutinen följas. Om ni har serviceavtal hos ISG gäller avtalets anvisningar i första hand.

    1. Beställ RMA-nummer från ISG genom att skicka ett mail till rma@isg.se med en bifogad ifylld servicebeställning (obligatorisk ifylld information är modellbeteckning, serienummer och felbeskrivning). Dokumentet finns att hämta nedan. Ett RMA-nummer och ett servicebeställningsdokument per felaktig produkt! (flera ansökningar om RMA-nummer kan göras i samma mail).

    2. När mailet mottagits hos oss får ni tillbaka ett mail med RMA-nummer. Detta/dessa nummer ska vara tydligt märkta på både paket och servicebeställning (som ska läggas med i paketet). Skickas flera produkter i samma paket ska produkterna vara tydligt märkta med sina respektive RMA-nummer.

    3. Inom 5 arbetsdagar från mottaget gods ska ni sedan ha fått en bekräftelse på att ert paket är mottaget och att ert ärende gått vidare i vår servicehantering. Om detta ej skett kontakta ISG snarast.

» Servicebeställning

Behöver du komma i kontakt med oss gällande ett serviceärende ring +46 42 36 21 40, maila oss på rma@isg.se eller »klicka här om du föredrar att använda vårt kontaktformulär.